muqiwara
Üye
-
Konu Sahibi
-
Yorumun İçin Teşekkürler. Ama Recovery'de de Çok fazla Gerekli Gereksiz Proğram Oluyor.Bence recovery en sağlıklısı
Yorumun İçin Teşekkürler.Recovery
Çok zor durumda kalmadıkça formata gerek yok
Tamam Formattan anlarım Yani Driverları feLan Yüklerim Sıkıntı Olmaz. Yorumun İçin Teşekkürler.İçerisinde recovery bulunduruyorsa formatla uğraşmana hiç gerek yok, ama bende recovery kullanmayı hiç sevmem çünkü ne var ne yok bütün gereksiz programlarda recovery ile birlikte geliyor. Fazla bilgin yoksa recovery tavsiye ederim onun dışında ben herşeyle tek tek uğraşırım driverlarımı sorunsuz yüklerim istediğim şekildede optimize ederim diyorsan format at.
Yorumun İçin Teşekkürler.recovery bilgisayari satin aldigin zaman icine ne bulduysalar yukledikleri programlar ile gelir ve pc nin icine eder ben olsam temiz bir format atar driverleri yukler ustune basks bir yere sifir recovery alirdim gerekli oldugu zaman onu kullanirdim.
Tamam. Ama Driver Proğramları Sayesşnde Kolay oLuyordriverler etkinleştirme gibi sinir bozan şeylerle uğraşmak istemiyorsan recovery.
Tamam. Ama Driver Proğramları Sayesşnde Kolay oLuyor
Tamam. Ama Driver Proğramları Sayesşnde Kolay oLuyor
Öyle Yapacam Orjinal Key iLe Etkinleştirme Yapacam. Baktım Driverları Bulamadım Tekrar Bi Recovery'i AtarımBen olsam format atardım. Gereksizlerden kurtulmuş olursun. Diski istediğin gibi yapılandırabilirsin. Eğer orjinal sistemi kuracaksan laptopun altındaki key ile etkinleştirme yapabilirsin.
Win8 kurdum bütün sürücüleri kendi halletti sadece ekran kartını güncelledim bir sorun yaratmadı bende.
İçerisinde recovery bulunduruyorsa formatla uğraşmana hiç gerek yok, ama bende recovery kullanmayı hiç sevmem çünkü ne var ne yok bütün gereksiz programlarda recovery ile birlikte geliyor. Fazla bilgin yoksa recovery tavsiye ederim onun dışında ben herşeyle tek tek uğraşırım driverlarımı sorunsuz yüklerim istediğim şekildede optimize ederim diyorsan format at.
sorun sende olmasın abi
+1 Ağzımdan almışsın
Ewt Cd'yi Çok Fazla kullandıysan Ondan Yapabilir. Yani Sürekli Aynı Cd iLe Format Atmak İyi Olmuyor.
attığın format cdsiyle alakalı
Ewt ÖyleBence format en iyisi bilgisayardan her şey silinir. Virüs falan sorun olmaz.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?