Recovery mi? Format mı?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

muqiwara

Üye
    Konu Sahibi
Recovery mi? Format mı?
Arkadaşlar Laptop Bilgisayarlar için Recovery mi? yoksa Format mı? İyi. Kararsız Kaldım. Laptop iLe Gelen Orjinal Cd'si var. Ve Orjinal product key ' de Var Sizce Ne Yapmalıyım Yardımlarınızı Bekliyorum.
 

0343434

Üye
Bence recovery en sağlıklısı
 

OPC

Üye
Recovery

Çok zor durumda kalmadıkça formata gerek yok
 

Dereck

Üye
İçerisinde recovery bulunduruyorsa formatla uğraşmana hiç gerek yok, ama bende recovery kullanmayı hiç sevmem çünkü ne var ne yok bütün gereksiz programlarda recovery ile birlikte geliyor. Fazla bilgin yoksa recovery tavsiye ederim onun dışında ben herşeyle tek tek uğraşırım driverlarımı sorunsuz yüklerim istediğim şekildede optimize ederim diyorsan format at.
 
recovery bilgisayari satin aldigin zaman icine ne bulduysalar yukledikleri programlar ile gelir ve pc nin icine eder ben olsam temiz bir format atar driverleri yukler ustune basks bir yere sifir recovery alirdim gerekli oldugu zaman onu kullanirdim.
 
driverler etkinleştirme gibi sinir bozan şeylerle uğraşmak istemiyorsan recovery.
 

muqiwara

Üye
    Konu Sahibi
Bence recovery en sağlıklısı
Yorumun İçin Teşekkürler. Ama Recovery'de de Çok fazla Gerekli Gereksiz Proğram Oluyor.

- - - Eklendi - - -

Recovery

Çok zor durumda kalmadıkça formata gerek yok
Yorumun İçin Teşekkürler.


- - - Eklendi - - -

Tamam Formattan anlarım Yani Driverları feLan Yüklerim Sıkıntı Olmaz. Yorumun İçin Teşekkürler.

- - - Eklendi - - -

recovery bilgisayari satin aldigin zaman icine ne bulduysalar yukledikleri programlar ile gelir ve pc nin icine eder ben olsam temiz bir format atar driverleri yukler ustune basks bir yere sifir recovery alirdim gerekli oldugu zaman onu kullanirdim.
Yorumun İçin Teşekkürler.


- - - Eklendi - - -

driverler etkinleştirme gibi sinir bozan şeylerle uğraşmak istemiyorsan recovery.
Tamam. Ama Driver Proğramları Sayesşnde Kolay oLuyor
 
Tamam. Ama Driver Proğramları Sayesşnde Kolay oLuyor [/QUOTE]

sen öyle san win8 ykledim ekran kartını bile güncelledi sonra sıkıntı oldu 7'ye döndüm wifi driverini bulmadı internete bağlanamayınca programda işe yaramıyor nasıl indirecek ne uğraşmıştım ben bilirim bir de driveri 3. denemede bulunca sıkıntı oldu sonra tek tek diğerlerini yükledi program zaten ama wifiyi bulmadımı harbi sıkıntı
 
Tamam. Ama Driver Proğramları Sayesşnde Kolay oLuyor [/QUOTE]

sen öyle san win8 ykledim ekran kartını bile güncelledi sonra sıkıntı oldu 7'ye döndüm wifi driverini bulmadı internete bağlanamayınca programda işe yaramıyor nasıl indirecek ne uğraşmıştım ben bilirim bir de driveri 3. denemede bulunca sıkıntı oldu sonra tek tek diğerlerini yükledi program zaten ama wifiyi bulmadımı harbi sıkıntı
 

ANIL

Admin
Ben olsam format atardım. Gereksizlerden kurtulmuş olursun. Diski istediğin gibi yapılandırabilirsin. Eğer orjinal sistemi kuracaksan laptopun altındaki key ile etkinleştirme yapabilirsin.

Win8 kurdum bütün sürücüleri kendi halletti sadece ekran kartını güncelledim bir sorun yaratmadı bende.
 
Tamam. Ama Driver Proğramları Sayesşnde Kolay oLuyor


sen öyle san win8 ykledim ekran kartını bile güncelledi sonra sıkıntı oldu 7'ye döndüm wifi driverini bulmadı internete bağlanamayınca programda işe yaramıyor nasıl indirecek ne uğraşmıştım ben bilirim bir de driveri 3. denemede bulunca sıkıntı oldu sonra tek tek diğerlerini yükledi program zaten ama wifiyi bulmadımı harbi sıkıntı
[/QUOTE]

sorun sende olmasın abi
 

muqiwara

Üye
    Konu Sahibi
Tamam. Ama Driver Proğramları Sayesşnde Kolay oLuyor


sen öyle san win8 ykledim ekran kartını bile güncelledi sonra sıkıntı oldu 7'ye döndüm wifi driverini bulmadı internete bağlanamayınca programda işe yaramıyor nasıl indirecek ne uğraşmıştım ben bilirim bir de driveri 3. denemede bulunca sıkıntı oldu sonra tek tek diğerlerini yükledi program zaten ama wifiyi bulmadımı harbi sıkıntı
[/QUOTE]
Bulurum ya Sıkıntı Yok

- - - Eklendi - - -

Öyle Yapacam Orjinal Key iLe Etkinleştirme Yapacam. Baktım Driverları Bulamadım Tekrar Bi Recovery'i Atarım
 

+1 Ağzımdan almışsın
 

fk555897

Üye
Bence format en iyisi bilgisayardan her şey silinir. Virüs falan sorun olmaz.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...