- Durum
-
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Bu arada ayın üyesi olunca gereksizlere gelmez oldun
ya valla kaç gündür doğru düzgün giremiyorum buraya oyun uygulama falan da paylaşamıyorum ama telafi edecem gereksizler gececiler bekleyin beni Kabız geliyor!
ya valla kaç gündür doğru düzgün giremiyorum buraya oyun uygulama falan da paylaşamıyorum ama telafi edecem gereksizler gececiler bekleyin beni Kabız geliyor!
Aynen hiç oyun uygulama falanda paylaşamıyosun kaç gündür farkettim gel gecede muhabbet edelim
ya valla kaç gündür doğru düzgün giremiyorum buraya oyun uygulama falan da paylaşamıyorum ama telafi edecem gereksizler gececiler bekleyin beni Kabız geliyor!
Bir haftadır erken yatıyorum gereksizlede kimse yok Mert de gitti
Aynen hiç oyun uygulama falanda paylaşamıyosun kaç gündür farkettim gel gecede muhabbet edelim
uykum geliyor erkenden yatıyorum
bu gece uykum gelmezse gelirim
bu gece uykum gelmezse gelirim
Ya bu seferde bizim uykumuz gelirse
bu gece uykum gelmezse gelirim
Gel tabi
- Durum
-
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...