Real Football: Manager Edition 2009 Java s60v2

keşke sis manager olsa javalar kasıo
 
slm indirdim fakat tele attıgımda açmadı tel 6630 ne yapmaliyim

--------------- Ekleme ---------------

bağlı biri varsa yardımcı olsun ltfn
 

cemoo

Üye
saolasın kardes ne kadar senı tanımasamda tesekkur ettim
 

fbfb

Üye
oyun güzel ama keşke türkçe olsaymış zor anlaşılıyo
 

PureFood

Üye
çok işime yarayacak valla ya saol.

--------------- Ekleme ---------------

bi deneylım.
 

tatragen

Üye
sagoooooooooooooooollllllll
 

meqarap

Üye
saqol kardesim emeqine saqlik...
 

sksndrt

Üye
Allah razı olsun 6630 için arıyorduk tam bulduk Çok teşekkür ederim
 
yaw kaçtane konu açıyorum admin modlar yayınlamıyo bunu nedenini öğrenebilirmiyim düzgün konu biçimi war link kırık diğil alıntı diğil nedeni nedir bunu sölesenize ban böle site olurmu diğer siteler konu açındiye modluk weriyolar burda konumu yayınlamıyolar olurmu böle şey yetkililer bi el atın artık
 

asdmsd

Üye
abi samsung L760 marka tlfn var oyun fln calıstırmıyo cıldıracam
 

44071

Üye
kardeş süperde 2009 un türksel süperligi olanı varmı?

--------------- Ekleme ---------------

kardeş süper peki bunun 2008 i yokmu?
 
kardeş bunu türkcell süper lig olanı yok mu ?
 
bu oyunun .jar-i yokmu? yüklerseniz çok güzel olur.
 

LAZOFLU

Emekli Yönetici
Oyun zaten jar uzantılı. Dosyayı indir içinde.