Rap dinleyen var mı ?

oguzzz52

Üye
Sehabe-Şanışer-Sansar-Pit10-Joker dissler
 
Tepkiler: hikmet366 ve Joker
aynen sorma o değil bide kotayı aştığım için hızımın düştüğünü söylediler harbiden nefret ediyorum ttnet'ten

kaç gb internet benimki 50gb 20 gün olmadan kotayı aştınız limitiniz 3mb düşmüştür diyor gıcık kapıyom sınırsız birde
 
Tepkiler: Joker

oguzzz52

Üye
Tahmin edeceğin üzere Joker fanıyım ama çoğu rapçiyi dinlerim ben yani

Ben fan değilim ama sehabeden 20 kusur şanışerden 15 kusur ve diğer rapçilerden 15 taneden oluşan bi karışımım var onu dinliyorum..

Jokerin sadece disslerini dinliyom sert takılmak istersen aynı şekilde sadece sagonunda disslerini dinliyom sagoya olan
 
Tepkiler: Joker

Kerim.

Üye
O degilde flamenco galiba cok guzel.
 
Tepkiler: Joker

Joker

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi


kaç gb internet benimki 50gb 20 gün olmadan kotayı aştınız limitiniz 3mb düşmüştür diyor gıcık kapıyom sınırsız birde

Tam bilmiyorum ama sınırsız işte 25 gb tan sonra hız düşüyo galiba

- - - Eklendi - - -


Dissleri bende severim ama şanışer sehabe falan dinlemiyorum bi türlü ısınamadım


- - - Eklendi - - -

O degilde flamenco galiba cok guzel.

Kesinlikle öyle dinlemeyenler burdan bi kere dinlesin hak vericeklerdir
[video=youtube;bXEPvzsGu5w]http://www.youtube.com/watch?v=bXEPvzsGu5w&feature=player_embedded[/video]
 

Kdr05

Üye
[video=youtube;jJCbcBliDjo]http://www.youtube.com/watch?v=jJCbcBliDjo[/video]

- - - Eklendi - - -

[video=youtube;4PuzWFi3v6Y]http://www.youtube.com/watch?v=4PuzWFi3v6Y[/video]


- - - Eklendi - - -

[video=youtube;srufCKTtlPA]http://www.youtube.com/watch?v=srufCKTtlPA[/video]
 
Tepkiler: Joker

Joker

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi

İsteyenler buraya en çok sevdiği şarkıyıda atabilir.Bu arada teşekkürler kadir ablukayı dinlemiyorum ama sago&kolo ikilisinin bende yeri ayrıdır
 

Kdr05

Üye
Sago'nun yeri belli zaten ama kolera, abluka alarm vs, diğer rapçilerden de beğendiğim parçalar var ama sago nun hemen hemen tüm parçası dinlenir. Sago forever...
 
Tepkiler: vegatablo ve Joker

Joker

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Sago'nun yeri belli zaten ama kolera, abluka alarm vs, diğer rapçilerden de beğendiğim parçalar var ama sago nun hemen hemen tüm parçası dinlenir. Sago forever...
aynen öyle ama ben sadece sagopa kajmeri dinlemiyorum t-rapteki çoğu mcyi dinliyorum
 

Kdr05

Üye
ben o kadar geniş ilgilenmiyorum ama hoşuma giden şarkıya hayır demem. sadece rap değil genel olarak müzik adına. Herkes genelde bir kaç kişi söyler ya şunu veya bunları dinlerim diye, ben kulağıma hoş gelen her şeyi dinleyebilirim ama benim de şunu dinlerim diyebileceğim tek kişi SAGOPA.
 
Tepkiler: Joker

Joker

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Sagopa kajmer adamın dibi.Ben rapten başka müzik dinlemiyorum
 
Tepkiler: Kdr05

oguzzz52

Üye

Ben daha çok duygusal takılıyom ama sago dinlicek kadar da pesimist değil
 
Tepkiler: Joker

Joker

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi


Ben daha çok duygusal takılıyom ama sago dinlicek kadar da pesimist değil

Sago her an dinlenebilir bence mutluykende mutsuzkende ama bende sert şarkıları seviyorum joker ve allame favorim
 

Joker

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi


Ben öyle düşünmüyorum ama bi rapçi olarak

#Respect
Aynen saygı duyulması gereken biri ona arabesk diyenler bile var oysaki şuan dinlediği rapçilerin idolüdür mic-check .Respect