rambo ... Gelirsen bak

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

joker.lg

Üye
    Konu Sahibi
rambo ... Gelirsen bak
seni çok özledik nerdesın (nerde olduğunu biliyorum adetten soruyorum ) inşallah sınavların güzel geçer
 

KayraBey

Üye
Ruh çağırı gibi olmuş Eeeeyy Rambooo gelirsen bu konuya mesaj at
 

M. tAHA

Üye
geldiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim
 

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Bu konuyu son 30 günde, 12 üye okudu:

KayraBey,
N1C<-lazımdeğil,
Paranoya,
Xpilot,
Aybin.Kilic,
ecel54,
Hasan,
M. tAHA,
joker.lg,
random1,
Rambo_FT
 

joker.lg

Üye
    Konu Sahibi
Bu konuyu son 30 günde, 12 üye okudu:

KayraBey,
N1C<-lazımdeğil,
Paranoya,
Xpilot,
Aybin.Kilic,
ecel54,
Hasan,
M. tAHA,
joker.lg,
random1,
Rambo_FT

galiba burda bende sizleri özledim arkadaşlar demeye çalışmış
 

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Arkadaşlar, yani takip ediyorum ama oyalanmamak için mesaj yazmıyorum. Konuya giripte mesaj yazmasam Konu Bilgisi altında görünürüm, ayıp olur. En kısa zamanda eski aktifliğime geri döneceğim. Şuan pasif moddayım
 

joker.lg

Üye
    Konu Sahibi

dostum cevap yaymaman sorun değil ki işin var biliyoruz bitince cevap vereceğini de biliyoruz ne kasıyorsun kendini söyle ni düşünelim acaba rambo konuya baktı mi baktı nden cevap vermemiş hemen masa üstüne geçip kim okumuş bakalım merak etme
 
Tepkiler: Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap

 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...