Ram alıcam Yardım !!!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

utku1967

Üye
    Konu Sahibi
Ram alıcam Yardım !!!!
arkadaşlar ben yeni ram alıcam fakat bilgisayarıma uyarmı uymazmı diye endişe içerisindeyim.bilgisayarımın özellikleri:

işlemci-AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 5000+, MMX, 3DNow (2 CPUs), ~2.6GHz

ekran kartı-NVIDIA GeForce 7300 GT 512.0 MB

ramim şuan 1 alacağım ram ise -kingston 4gb 1600mhz ddr3 non-ecc cl9

bi sorun çıkarmı ?
 

lolaman

Üye
Benim bildigim 1+4 ram olmuyor ya 2+2 olcak ya da 4+4 olcak.O 1 gblık ramı çıkarıp yerine 4lük ramı koyabilirsin.
 

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Anakarta takılı olan 1GB'yi çıkarıp 4GB'yi takarsan (anakart destekliyorsa) tıkır tıkır çalışır. Dual Channel özelliği için iki RAM'de bire bir aynı olmak zorunda. Eğer 1'in yanına 4GB'yi takarsanız çalışabilir ancak Dual Channel özelliği aktif olmaz.

Nedir bu Dual Ch.?

Belleklerin hızını 2 katına çıkarır. Tek RAM ile bu özellik kullanılamaz. İkiz ram olmak zorunda. Hızı iki katına karmaşık algoritmalarla çıkarıyor.
 

utku1967

Üye
    Konu Sahibi
2x2 de var ama tek 4 gb lık olan daha ucuz 4 gb lığı 1in yanına sokabilirmiym peki
 
sabah sabah fırtına yapmıssınız kardes senın anakartın markası modeli nedir ?

----------Eklendi @ 13:05:18 ---------- Yazıldı @ 13:01:21 ----------

anakarta uygunluguna bakmadan 4 gb 2gb derdıne dusmussunuz... Hem bır kere o ıslemcının oldugu anakart yuzde 80 ıhtımalle ddr3 desteklemıcektır.....

Ram alırken ılk bakılacak sey anakarta uyumudur.. Cıft kanalı 4 gb olması felan 2. Planda kalır.....
 

utku1967

Üye
    Konu Sahibi
peki uygun olup olmayacağına nerden bakcam ?
 
kards sen bana anakartın marka modelını yaz ben sana yardımcı olucam.... Kasayı ac anakartınuzerıne bakarsan modelı gorebılırsın... Yada everest programını yukleyıp ordan bakabılırsın
 

utku1967

Üye
    Konu Sahibi
hm baktım Desteklenen Bellek Türleri DDR2-400 SDRAM, DDR2-533 SDRAM, DDR2-667 SDRAM, DDR2-800 SDRAM böle yazıyo

 
pekı ramın markası ve frekansı kac 667 mhz mı ??

----------Eklendi @ 13:55:16 ---------- Yazıldı @ 13:54:23 ----------

suan takılı olan ramı soruyorum ?
 

utku1967

Üye
    Konu Sahibi
BilgiAlanı Değer
Bellek Birimi Özellikleri
Birim Adı Corsair Value Select VS1GB667D2
Seri Numarası 09081E6Bh (1797130249)
Üretim Tarihi Hafta 18 / 2007
Birim Boyutu 1 GB (2 ranks, 4 banks)
Birim Türü Unbuffered DIMM
Bellek Türü DDR2 SDRAM
Bellek Hızı DDR2-667 (333 MHz)
Birim Genişliği 64 bit
Birim Voltajı SSTL 1.8
Hata Tespit Yöntemi Yok
Yenileme Hızı İndirgenmiş (7.8 us), Self-Refresh

Bellek Zamanlamaları
@ 333 MHz 5-5-5-15 (CL-RCD-RP-RAS) / 19-35-3-5-3-3 (RC-RFC-RRD-WR-WTR-RTP)
@ 266 MHz 4-4-4-12 (CL-RCD-RP-RAS) / 15-28-2-4-2-2 (RC-RFC-RRD-WR-WTR-RTP)
@ 200 MHz 3-3-3-9 (CL-RCD-RP-RAS) / 11-21-2-3-2-2 (RC-RFC-RRD-WR-WTR-RTP)

Bellek Birimi Nitelikleri
Analysis Probe Mevcut Değil
FET Switch External Etkin Değil
Weak Driver Destekliyor

Bellek Birimi Üreticisi
Firma Adı Corsair Memory, Inc.
Ürün Bilgisi
 
onemlı olan bır nokta daha var anakartın modelını yazman lazım max destekledıgı ram mıktarına bakıcam ?? Anakartın modelı kac kere yazdım acaba
 

utku1967

Üye
    Konu Sahibi
Anakart Adı Asus M2N68-AM SE2
 
2 tane 2 gb ddr2 800 mhz ram alıp eskı ramı cıkarıp onun yerıne takabılırsın
 

utku1967

Üye
    Konu Sahibi
saol

----------Eklendi @ 14:20:23 ---------- Yazıldı @ 14:13:47 ----------

bnce anakartı da değişmeyi düşünüyorum ddr3 destekleyen bir tane alabilirim.
 
eger anakartıda degıstıreceksen toptan herseyı degıstırmek en ıyısı olur.....
Islemcı ram ekran kartı anakart
ıstersen yardımcı olabılırım... Ucuz yollu performanslı bı kasa hazırlarız...
 

utku1967

Üye
    Konu Sahibi
sadece ram vardı aklımda ama herhalde anakartıda değiştircem. bi tane anakart war [h=1]Asus M4A78LT-M güzel fena değil sence nasıl ?[/h]
 
her şey öyle gelişi güzel değiştrilmez parçaların uyumlu olması gerekir.....
anakart güzel ama senin parçalara uygun değil
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...