Radyo Karnaval Programı neden açılmıyor.

    Konu Sahibi
Radyo Karnaval Programı neden açılmıyor.
700 fp2 kullanıcısıyım.
Radyo karnaval, gerçekten en güzel radyo programı. Önce mağazadan yükledim. Açılıp kapanıyordu. Kaldırdım. Sonra forumda gördüm. Onu indirdim dün çalıştı ve güzel gidiyordu. Bugün açmak istedim olmadı. Tekrar kaldırıp yükledim. Diğer installer prog. Yukledim. Olmadı. Neden programı yazanlar eksik yapıyo. Ve o kadar tepkiye rağmen güncellemiyor. ios ve android kullanmıyoruz diye adaletsizlik.
 
Haklısın yapacak bi şey yok tarih olucaz