Qt sorunu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

klapin

Üye
    Konu Sahibi
Qt sorunu
beyler ben bunu kurcktm ama qt eksik flan dio ndr bu qt yardm edin http://www.maxicep.com/symbian-s60v5-genel/s60-v5-cihazlari-icin-artik-nokia-belle-kullanilabilir-661263.html
 

klapin

Üye
    Konu Sahibi
kurdum arkaşlar konu kilit
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...