QT Shell 2.00(3) Windows Phone [Türkçe][Unsigned]

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
QT Shell 2.00(3) Windows Phone [Türkçe][Unsigned]


Telefonunuzu Windows Phone gibi gösteren bir shell gayet güzel ve kullanışlı. 9 adet renk seçeneği var. türkçeleştirmesi tamamen bana (catdog136) aittir. her hangi bir sorun, imla hatası, ingilizce bölüm varsa bildirmeniz yeterlidir.


 

Ekli dosyalar

Tepkiler: karabela 61, HAM ZA ve Tuba

Tuba

Üye
Teşekkürler
 

fairtail

Üye
teşekkürller çok güzel olmuş fakat yan yan giden pencereleri anlayamadım bir bakıyorsun iki tane oluyor bir bakıyorsun on tane oluyor bir bakıyorsun beş tane oluyor.
 
    Konu Sahibi
yan yan derken tam anlayamadım??
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...