pRime.
Üye
-
Konu Sahibi
-
Çıkmamış telefonun oyununu bile paylaşmışsınız helal olsun bayağı hızlı gördüm sizi
adamın kafasını bozma.
symbian geliştiricileri telefonu kullanıyor şu an. yani çıkmamış olması kullanan olmadığı anlamına gelmez.
e haliyle uygulama da çıkarıyorlar.
Burası gelistirici forumu zaten hepimizde n9 var indirip deneyebiliriz nasıl olmuş diye haklısın pardon.
Çıkmamış telefonun oyununu bile paylaşmışsınız helal olsun bayağı hızlı gördüm sizi
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?