Qt Game: Trap, Shake, Kill'em

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

pRime.

Üye
    Konu Sahibi
Qt Game: Trap, Shake, Kill'em
İlk uygulama benden olsun.

Oyunun isminden de anlaşıldığı gibi düşmanları sıkıştırıp cihazınızı sallayarak düşmanınızı öldürdüğünüz basit bir QT tabanlı oyun. MeeGo Harmattan desteği var. Symbianda da çalışabildiği belirtilmiş. Hatta N8'le oynanıyor oyun.
[video=youtube;kTH4Yf5lvj4]http://www.youtube.com/watch?v=kTH4Yf5lvj4[/video]

Not: Oyun daha deneysel aşamada olduğu için birtakım buglar ve eksiklikleri var.
Bu da indirme linki:
Oyunu yazan mja nickli arkadaşa teşekkürler.
 
Tepkiler: Cihanî Sultan ve brksnr

Uruloki

Üye
teşekkürler serdar bu arada forum meego yu takip etmek lazım
 

pRime.

Üye
    Konu Sahibi
Evet orda güzel paylaşımlar oluyor.
 


----------Eklendi @ 21:18:12 ---------- Yazıldı @ 21:17:35 ----------

Meego da barkod okuma olurmu bilmiyorum ama barkodu paylaştım
 

Uruloki

Üye
valla remzi şuan cihaz elimizde yok maalesef deniyemiyoruz
 
Tepkiler: Keş Remzi
n900 de deneyecektim bi kaç paket eksikmiş oyun için onlarıda kurayım bakalım çalışacak mı?

Kurduğum bi programla paket çakışıyor gereken proyu kuramadım oyunu test edemedim:S
 

pRime.

Üye
    Konu Sahibi
Merak ettim bende kurabilirsen yaz buraya Mert.
 
Paketleri tek tek yükleyip deneyeceğim şimdi önce güncellemeleri çekmem lazım yoksa terminalden komut verdiğimde bu işlemi başka bir program kilitlemiş yanıtı alıyorum
 

nonamex

Üye
Çıkmamış telefonun oyununu bile paylaşmışsınız helal olsun bayağı hızlı gördüm sizi
 
Tepkiler: distakjo
Çıkmamış telefonun oyununu bile paylaşmışsınız helal olsun bayağı hızlı gördüm sizi

adamın kafasını bozma.
symbian geliştiricileri telefonu kullanıyor şu an. yani çıkmamış olması kullanan olmadığı anlamına gelmez.
e haliyle uygulama da çıkarıyorlar.
 

nonamex

Üye
adamın kafasını bozma.
symbian geliştiricileri telefonu kullanıyor şu an. yani çıkmamış olması kullanan olmadığı anlamına gelmez.
e haliyle uygulama da çıkarıyorlar.

Burası gelistirici forumu zaten hepimizde n9 var indirip deneyebiliriz nasıl olmuş diye haklısın pardon.
 

pRime.

Üye
    Konu Sahibi
Burası gelistirici forumu zaten hepimizde n9 var indirip deneyebiliriz nasıl olmuş diye haklısın pardon.

Spam mesaj!


----------Eklendi @ 10:36:57 ---------- Yazıldı @ 10:34:26 ----------

Çıkmamış telefonun oyununu bile paylaşmışsınız helal olsun bayağı hızlı gördüm sizi

Paylaşırız paylasmayız hem n9 için değil bu uygulama meego için, piyasada meegolu cihazlar var!
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...