qt creator kurdum az yardım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ekrin

Üye
    Konu Sahibi
qt creator kurdum az yardım
Arkadaşlar hepinize iyi forum zamanları diliyorum. 5800 telefonuma c6 yükledim, şimdi ise baslıktada gördügünüz üzere, qt creator yükledim bilgisayarıma. Herşey tamam ama gönderdigim uygulamalar siyah ekran cıkıyor bide webkit_installer.sis lazım bulan elinde olan varmıdır.
C6 versiyonunda qt creator le yaptıgımız uygulamalarda çalıştırmada sorun çıkarmı nebilim yapan arkadaşımız belki kısıtlama getirmiştir falan beni bu konularda bilgilendirirseniz sevinirim herkeze kolay gelsin arkadaşlar..
 

Soneday

Üye

WEbkit zaten qtinstallerle birlikte telefonuna kuruluyor......Ben kullanıyorum hiç bir sorun yk
 
pm atarsan anlıcamki konuyla ilgileniyosun. qt dosyalarını gönderirim pmden. normalde kurulmuyor.ama sisconcent ile actim yerlerinde koydum oldu.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...