Gerçekten çok anlaşılır bir dille yazmışsın, tebrik ederim. Yaw bu site ingilizce bir site mi? İnsan konu açarken Türkçe yazar. Ne yazdığın belli ne verdiğin link. Hayret bişey ya
bunu yükledim ve açıldı ama kendim sonradan kurduğum diğer python uygulamalarını bununla çalıştıramadım, ben mi bir şeyi aksik yapıyorum. Python s60 bileşeni eksik diyor