Pure - ScreetCity

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Genzo *

Üye
    Konu Sahibi
Pure - ScreetCity
1-)Merhaba Arkadaslar Bu Benım Oyun Icın cekıcegım Ilk Vıdeom

2-)Oyunu Tanıtıcam Sızlere Pure - ScreetCity

3-)Butun Versıyonlar Mevcuttur Istedıgınızı Indırıp Oynuyabılırsınız


MaxiCep Teknoloji Portalı - ScreetCity

Tesekkurler ...

Oyun Demo Yanlız Hatırlatıyım Tam Surumunu Bulur Bulmaz Eklıyecegım

Bu Oyun Demo Ben Bunu Indırmem Dersenız Sız Bılırsınız Sorun Yok

Ama Ben Sızın Icın Paylasıyorum Onuda Unutmayın


-------------------------

 

Ekli dosyalar

aLp!!

Üye
Teşekkürler güzel paylaşım videoyu nasıl çektin ?
 
Az önce oyunu denedim.Gayet güzel.Grafikleri oynanışı falan iyi de.Keşke fransızca mıdır almanca mıdır nedir öyle bir şey olmasaymış
 

Genzo *

Üye
    Konu Sahibi
Az önce oyunu denedim.Gayet güzel.Grafikleri oynanışı falan iyi de.Keşke fransızca mıdır almanca mıdır nedir öyle bir şey olmasaymış
guzel olmasına guzelde 2 sorunu var 1.cısı demo surum 2.cısı bılmedıgımız bır dıl senınde dedıgın gıbı ıns ıngılızce versıyonu cıkar ve tam surum olur o zaman konuyu yenıler ve sızlerınde ındrmesıne yardımcı olurum konumuz cıktı 80e
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...