Psiloc System Tools v1.82 s60

paylaşım için teşekkürler eline sağlık
 

llmkbll

Üye
uçuş modunu nasıl kullanıyoruz. yardım lütfen
 
ben hala 6600 ın bu programla sim kartsız açılacağına inanmıyorum 3230 da da denedim onda da olmuyor yapan varsa izah ederse sevinirim
 
Koluna, Bacağına Sağlık Ellierin Dert görmesin
 

macman

Üye
güzel paylasım..
 
teşekkürler paylaşım için

--------------- Ekleme ---------------

tşkler saoL
 

huzurlum

Üye
ya ben gsm logomu ozledım gerı eskı halıne donmuyo yardım lutfen help (SOS)PLEASE
 

By Y@VUZ

Üye
Abi harikasın devam ett seni izliyeceğim !!!!!!!
 
çok tesekkurler qüzel proqrm
 

3736

Üye
çok saol dostum.
 

-berq-

Üye
ya ben denedim çalışmıyoki :S
 
eyi vallah kardeş sagol herşey için.........