RedColt
Üye
saçmalık tek kelimeyle saçmalık ıpod touch nerede psp neredeıpod touch ı kullanamazsın birr psp gibi. psp oyunları oynaması rahat yüklemesi ve buşlması rahat oyunu hissedebiliyorsun. arkadşaın dediği gibi düz ekranda oyun oynanmaz bir ara benim vardı kesinliklikle oyun için alıyorsan öyle bir şeye girişme.
yine her zaman ki gibi arkadaşlar ellerindeki ürünü savunuyor sayılar üzerinden gidiyor
takılma.eger multimedya aracı istiyorsan ipod ama oyun,film ve müzik için alıyorsan psp.ipod da jailbreak yapacan ugraşacaksın,pspde de kırdırma yapacan ama emin ol kırma daha basittir.kırmadan sonra her korsan oyunu oynarsın.benim arkadaşımda psp go vardı,tek sorunu şekli degişik oldugu için ele rahat oturmuyordu.sonradan ona kırma da yaptık kendi hafızası da vardı 16 gb bendeki sevdigi oyunları hafıza kartına attık,müzik falan da depoladı hiç sorun olmadı.ayriyetten ipodun dahili hafızası var o yüzden bir kere almak zorundasın.psplerin hepsi kart ile çalışır 32 ye kadar yolun var.yeni bir sürü oyun çıkıyor.god of var,gta vice city,liberty city,gta 3,mortal kombat,tekken,need for speed vs.. bir sürü oyun var.ipod da da oyunlar var ama ben dokunmatik ekranda nasıl oyun oynanıyor az çok biliyorum.neyse yine de sen bilirsin.ipodda güzel cihazdır psp de ama ikisinin uzmanlık alanları başkadırHmm . Aklım karıştı yha ipod VS psp
sacmalık yapan sizsinizİpod touch ı neden kullanamassın elinmi yok ? ipod tada rahat oyun yükleniyor ve sensörleri olduğu ve dokunmatiği olduğu için daha eğlencelidir. ekran düz olucak lcd tvler neden düz görüntüyü net ve anlaşılır bir biçimde verdiği içindir.Kıymetini bilememişsiniz ipod touch ın jailbreak ile hertürlü oyun yükleniyor araba yarışı futbol vb.. İOS işlemci olduğu için multimedia konusunda cok üstün Ben kullanıyorum ipod touch birsürü oyun var ve psp den üstündür psp nin ne özelliği var Allah aşkına ? ipod touch dan artı özelliği ne ? eski takoz bir cihaz
yahu kardeşim hala fanlık yapıyorsun.tamam ipod donanımıyla üstün olabilir ama pspdeki zevki vermez.ipoda oyun sırasında tıklayacan en fazla titreyecek o kadar.ama psp de titreşim yerine fiziksel olarak dokundugun birşey var,yani hissediyorsun.ama bence arkadaş denesin o karar versin tabi.kardeşim ben ikisinide kullandım hatta benim kuzende var ikini karsılastırıp farkı görebiliyorum.Ben psp ipod telefon olsun bütün herseyi adan zye bilirim bilmeyene iphone 4 bile versen kötüler anlıyormusun arkadasım? arkadasım artık yeni nesil cihazlar hep dokunmatiktir ve kullanımı tusluya göre daha rahattır.Peki neden kimse tuslu cihaz üretmiyor ? kardesim zaten ipod ile oyun oynarken dokunuyoorsun tusa ve hissediyorsun neden hissedemeyesin? hissedemiyorsan dokunmatikten anlamıyorsunduranalogsuzda rahatça oyun oynanabilir tabi 1 2gün alışamayabilirsin sonra rahat rahat oynarsın oyununu hemde daha eğlenceli olarak elin yok demek çocukluk mu oluyor hiç güleceğim yoktu.Boş kelimeler kurmayın ben ikisinide kullandım ipod touch her konuda üstün oyun grafik kalitesi olsun hız olsun wifi olsun psp yi solluyor bide bendeki 2g 4g yi düşünün birde odaha hızlı ve grafik kalitesi bayabir yüksek neden hissedemeyesinizki ? parmağınızla ekrana dokunduğunuzda gayet rahat hissediyorsunuz o sizin becerinize kalmış birşey ipod touch ın ekranı kapasatif tir ve gayet dokunarak hissedersiniz 5800 ile karıstırmayın onda hissedilmez hem oyun hem müzik kısaca tüm multimedia cihazı istiyorsanız ipod touch alacaksınız. Takoz cihaz olarak adlandırıyoruz onu biraz Apple ada güveniniz olsun
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
hangisi takoz siz karar verin
----------Eklendi @ 00:33:13 ---------- Yazıldı @ 00:32:58 ----------
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
yahu kardeşim hala fanlık yapıyorsun.tamam ipod donanımıyla üstün olabilir ama pspdeki zevki vermez.ipoda oyun sırasında tıklayacan en fazla titreyecek o kadar.ama psp de titreşim yerine fiziksel olarak dokundugun birşey var,yani hissediyorsun.ama bence arkadaş denesin o karar versin tabi.
bosa konusan sensin kardeşim doğru bu kabiliyetle ilgilidir ama sende o yok malesef.. resim ortada kerdesim hangisi takoz sen karar verya bak sen boşa konuşuyosun devir dokunmatik devri doğru bende c7 kullanıyorum gittim dokunmatik telefon aldım ama oyunlarda tuş gereklidir. zevk işi diyelim senle tartışmaya bile gerek yok çünkü anlamıyorsun psp tamam senin için kötü olabilir ama takoz olamaz saçmalama neyseben arkadaşa söylüyorum deneyebileceğin bir yer varsa git dene ikisinide
kardeşim fanlık falan yapmıyorum kullandığım için tavsiye ediyorum o kulllanıcıya kalmış (becerisine) birşeydir ipod da gayet rahat oyunlar oynarsın..
yahu kardeşim hala fanlık yapıyorsun.tamam ipod donanımıyla üstün olabilir ama pspdeki zevki vermez.ipoda oyun sırasında tıklayacan en fazla titreyecek o kadar.ama psp de titreşim yerine fiziksel olarak dokundugun birşey var,yani hissediyorsun.ama bence arkadaş denesin o karar versin tabi.
anlayamaz konsollardan bir şey anlamıyor
bosa konusan sensin kardeşim doğru bu kabiliyetle ilgilidir ama sende o yok malesef.. resim ortada kerdesim hangisi takoz sen karar ver
kardeşim fanlık falan yapmıyorum kullandığım için tavsiye ediyorum o kulllanıcıya kalmış (becerisine) birşeydir ipod da gayet rahat oyunlar oynarsın..
anlamama sorunu olan sensiz kendinle karıstırmaben herseyi gayet iyi bilirim yazdığım yazıları okursan anlıyabilirsin anlıcağını pek sanmıyorum gerçi
hersey oynuyan kişiye baglıdır karsı tarafın becerisine kalmıştır.Psp ve ps3 ü kullandım rahat olun..oynma becerisiyle alakası yok ve ben senin psp veya ps3 kullandığınıda sanmıyorum oy yüzden bilmeden konusuyorsun... tuş her zaman gerçekçilik getirir. senle tartışmaya girmeyeceğim gerçek bilmityorsun çünkü
arkadaşım sende bak iyice git kullan ama oyun için alıyorsan psp derim..
hersey oynuyan kişiye baglıdır karsı tarafın becerisine kalmıştır.Psp ve ps3 ü kullandım rahat olun..
yazdığım yazılara bakarsan ne kadar çok bildiğimi görürsündokunmatik ekran herzaman en rahat kullanımı sağlar.Ne kadar çok bilgi verdin şaştım kaldım
ikisinide kullanmış biri olarak (seni bilemem) her konuda olsun ipod touch üstündür oyun müzik multimedia artık tartısmaya gerek yok rakibim olmanız için ipod touch lar hakkında bilginiz olması lazım
Arkadaşlar Şimdi Ps2 almıyım
İpod tourc'da Almıyım
PSP mi Alıyım ?
psp al ama ipodu da dene.hangisini istersen.tabi benim tavsiyem oyun için psp den yana.
ikisinide inceleyin kararı siz verinArkadaşlar Şimdi Ps2 almıyım
İpod tourc'da Almıyım
PSP mi Alıyım ?
Son kararınız mı ?
Arkadaşlar Şimdi Ps2 almıyım
İpod tourc'da Almıyım
PSP mi Alıyım ?
Son kararınız mı ?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?