program gönderme çok kolay artık

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

sahici

Üye
    Konu Sahibi
program gönderme çok kolay artık
göndereceğiniz program sondaki jar,jad ve sis yazılarını silip gönder deyin.karşıdan alındığında bu silinen yazıları tekrar yazı bu iş ancak FEXPOLERle yapabilirsiniz
 
Tepkiler: rafetE7 ve serdar_-_

adiyaman

Üye
n73 e nasıl oyun ve program yüklenir
 
o sıs tur tellerde ıse yarıo dıe bılıorum ben
 

XMEN_43

Üye
e-250'ye nasıl yükleniyo bilen var mı? oyun proğram(MSN)
 

dedebaba

Üye
e250 ye oyun yüklemek formda var
 

jatvalca

Üye
bu s40 larda işe yarıyormu arkadaşlar?
 

umut7741

Üye
ewet s40 larda seceneklerde yeni isim ver olmadığı için işe yaramıo ...!
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...