profillerde müzik

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
bencede hoş fıkır olur
 
Belirli bir mesajdan sonra böyle bir özellik hoş olabilir ama, birde bu kadar şarkının foruma zararını ve kullanacağı bant genişliğinide göz önünde bulundurmak gerek
 

Bora

Üye
Bende ciddi olmalıyız diye düşünüyorum.Ayrıca adminlere bu konuda bir ton iş düşüyor koyulan müziklerin uygunluğunu test etme açısından.Ayriyeten bu sistem uygulanmaya başlanırsa siteyi telefondanda takip eden uyelerimiz için çok zor olacak ve sayfalar buyuk ihtimalle açılmayacak.Yine ayrıca bir kişinin profiline bakmak isteyen bir kullanıcımız eğer internet bağlantısı zayıf ise dakikalarca bekleyecek bunuda belirtelim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...