Power MP3 [Belle]

CHUCK-ME

Üye
Cok sagol usta
 
Tepkiler: HAM ZA

Jitou

Üye
 
Tepkiler: HAM ZA

karan52

Üye
teşekkür
 
Tepkiler: HAM ZA
güzelmiş begenmemek elde dil
 
Tepkiler: HAM ZA

DgnGkmn

Üye
n8 s^3 belle çalımadı ?
 

DgnGkmn

Üye
zaten sizin müzik çalara benzeyen bi programı niye kuruyorsunki

Power MP3 ayarları daha etkili ve Temaları kendim editleyip koyabiliyorum. ve Klasör olarak oynatma özelliği en beğendiğim özelliği.

hepsi bir arada bir tek bu programda =)