Portico güncellemesi??

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Portico güncellemesi??
Arkadaşlar bu güncelleme ne zaman olacak bilgisi olan varmı ? Her gün kontrol ediyorum güncelleme fln yok . Telefonu ilk aldığımda güncelleme olmuştu sonra hiç olmadı ..?
Sent from my RM-821_eu_turkey_343 using Board Express
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
bu ay sonuna dogru veya şubat ayı icinde gelmiş olur. Guncelleme bildirimlerin aciksa kontrol etmene gerek yok. Ekranin ust tarafinda batarya azaldi bildirimi gibi bir bildirim cubugu sen gorene durur.
 
Tepkiler: ardacumhur
Bir iki gün sonra bir konuda ben açacağım bu portrico nezaman gelecek diye...
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
dogal karşilamak gerekiyor. Kullanicilar sisteme yabanci ve kullanici alişkanliklari icin eksik olan bazi ozellikler gelecegi icin insanlar sabirsizlaniyor.
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
seni de anlıyorum gökcen problem yok.
 
Portico ne ya güncelleme gelirse yüklerim gelmezse öyle devam kafaya takmaya gerek yok hayat güzel
 
Bu arada "Portico" güncellemesinin diğer ülkelere sunulma zamanı Şubat olarak kesinleşmiş.
Şubat'ın başından başlayarak sonuna kadar tüm ülkelere sunulacakmış.
Yani Portico'yu Şubat'tan önce beklemeyin

Not: Bu arada Lumia 920, Hindistan'da daha 17 Ocak'ta çıkacakmış
 

bir saat önce portico güncellemesini yaptım tekrardan Bi kalibrasyon yapayımmı
 
Neymiş peki flashdan sonra Bi kalibrasyon dah yapıyımmı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...