slayer
Üye
-
Konu Sahibi
-
laf bana geliyor heralde... Benim için 3-5 yıldızın, sayısının-renginin önemi yok_! İsterseniz alın Onur Ü. 'liğini.... silin bütün mesajlarımı... Ben yine ben olacam... NAsılsam o kalacam... Sevmediklerime karsı tavırlarım sürecek_!!! + içimden böyle bişey geçirdiysem bir daha bu siteye girmem.Originally posted by 'Haberci'
İyi niyetle yazdığını bildiğimden ben de biraz içinden bu tür söylemleri geçiren arkadaşlarımıza hitaben yazmıştım.Konun ne seninle ne de _BECK_HAM_ la ilgisi yok.
Hani bir söz vardır kızım sana söylüyorum gelinim sen anla diye, aynen öyle
Biz yönetim olarak yıldızların bizim için hiçbir değeri yok diğer arkadaşlarımız için de aynı olmasını isteriz.
laf bana geliyor heralde... Benim için 3-5 yıldızın, sayısının-renginin önemi yok_! İsterseniz alın Onur Ü. 'liğini.... silin bütün mesajlarımı... Ben yine ben olacam... NAsılsam o kalacam... Sevmediklerime karsı tavırlarım sürecek_!!! + içimden böyle bişey geçirdiysem bir daha bu siteye girmem.Originally posted by 'Haberci'
İyi niyetle yazdığını bildiğimden ben de biraz içinden bu tür söylemleri geçiren arkadaşlarımıza hitaben yazmıştım.Konun ne seninle ne de _BECK_HAM_ la ilgisi yok.
Hani bir söz vardır kızım sana söylüyorum gelinim sen anla diye, aynen öyle
Biz yönetim olarak yıldızların bizim için hiçbir değeri yok diğer arkadaşlarımız için de aynı olmasını isteriz.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?