- Durum
-
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Plaket Nasıl Alınır..??
Arkadaşlar bugün sınıf öğretmenim söyledi pazartesi günü İstiklal marşı okunduktan sonra bana plaket veya bir belge vereceklermiş sanırım, kılığın kıyafetin düzgün oldun dedi
Sorun bu değil ben hiç alışkın değilim böyle şeylere ilk kez plaket alacağım ve toplum içinde biraz sıkılgan biriyirim okulda 20-25 kişiyi tanıyorum.
Nasıl olacak nasıl plaket alınır?
Plaketi aldıktan sonra ne yapacağım?
Hiç birşey bilmiyorum bana yardımcı olur musunuz???
ismini söylerler yerinden kalkarsın elini kolunu sallaya sallaya ve yavaş adımlarla,daha önce pek çok ödül almışcasına kürsüye yaklaşırsın.Ödülü verirler bayansa öpersin,erkekse tokalaşırsın yeterlidir.Konuşma yapacaksan eğer kimseyi takmıyormuşcasına bi kaç birşey söylersin sonrası alkış ve yerine geçersin Ayrıca ne ödülü bu,ödülden ödüle fark var
Dünya barışı için alıyorum de
plaketini verirler tokalasrsn biter.konusma sirasinin ögretmenlerden sana gelecegini sanmiyorum
not(plaket koleksiyonum var
plaketini verirler tokalasrsn biter.konusma sirasinin ögretmenlerden sana gelecegini sanmiyorum
not(plaket koleksiyonum var
Bildigin artist yaa
Dünya barışı için alıyorum de
koptum ya çok iyi
----------Eklendi @ 16:32:03 ---------- Yazıldı @ 16:27:39 ----------
ismini söylerler yerinden kalkarsın elini kolunu sallaya sallaya ve yavaş adımlarla,daha önce pek çok ödül almışcasına kürsüye yaklaşırsın.Ödülü verirler bayansa öpersin,erkekse tokalaşırsın yeterlidir.Konuşma yapacaksan eğer kimseyi takmıyormuşcasına bi kaç birşey söylersin sonrası alkış ve yerine geçersin Ayrıca ne ödülü bu,ödülden ödüle fark var
çok teşekkürler fakat; benim haberim yok sevgi falan birşeyler diyordu ama öğretmen benden 2 tane başarılı insanın hayatını ve bir tane sevgi hikayesi istedi onları hazırladım. Hocam ben okuyamam alışkın değilim dedim yok okumayacaksın zaten dedi.
ayrıca erkekten alacağım sadece tokalaşacak mıyım? adam öpmeye yeltenirse ben sap gibi kalmayayım
koptum ya çok iyi
----------Eklendi @ 16:32:03 ---------- Yazıldı @ 16:27:39 ----------
çok teşekkürler fakat; benim haberim yok sevgi falan birşeyler diyordu ama öğretmen benden 2 tane başarılı insanın hayatını ve bir tane sevgi hikayesi istedi onları hazırladım. Hocam ben okuyamam alışkın değilim dedim yok okumayacaksın zaten dedi.
ayrıca erkekten alacağım sadece tokalaşacak mıyım? adam öpmeye yeltenirse ben sap gibi kalmayayım
o zaman dandik birşey kasmaya gerek yok kürsüye seni çağırırlar konuşma falan yaptırmazlar sana sende teşekkür eder tokalaşırsın Teşekkür etmeyi unutma
o zaman dandik birşey kasmaya gerek yok kürsüye seni çağırırlar konuşma falan yaptırmazlar sana sende teşekkür eder tokalaşırsın Teşekkür etmeyi unutma
tamam teşekkürler
- Durum
-
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...