Plaka Meraklıları

    Konu Sahibi
Plaka Meraklıları

















--------------- Ekleme ---------------






















--------------- Ekleme ---------------











--------------- Ekleme ---------------














































--------------- Ekleme ---------------




Buyrun LPG

Naber ey ahali

Dikkat NOS var

BU PLAKA NUMBER ONE

Buda nokta olsun :



























--------------- Ekleme ---------------






 
Tepkiler: alpgur
Güzel Bir Çalışma Olmuş.Hepsi Birbirinden Güzel ve Özel.
 

yakışır
 

zibidi39

Üye
ecelı plakyı gordum yıne morallerım bozuldu arabalardanda anlasılabılecegı gıbı parsaı olan her yer paşa
 

anl_tr

Emekli Yönetici
ya bizde sıfır araba aldık plakayı 35 ANL 80 yaptırcaktık polisler "bu plaka özele girer bu yuzden polis vakfına yardım parası 300tl verin "dediler bide utanmadan ,normalde kanunda en yasal hakkımız ama polisler vermiyor böle parası olanlar alıyor nalet olsun para alıpda plakayı veren , rüşvet yiyen polislere bogazlarında kalsın iki yakası bir araya gelmesinn
bu plaka konusundan dolayı polislerden nefret ediyorum zaten çogunlugu rüşvet alıyor.
 

zibidi39

Üye
bende nefret edıyorum polıslerden ama plaka kkonusunda degıl her konuda ayrıca para alınması gayet dogal cunku gerkten ozel plakaya gırıyor
 

anl_tr

Emekli Yönetici
bende nefret edıyorum polıslerden ama plaka kkonusunda degıl her konuda ayrıca para alınması gayet dogal cunku gerkten ozel plakaya gırıyor
hayır girmiyor sırf bu konu yüzünden tandık bir avukata gidip kanunlara ve tüzüge baktık özel plakaya girmiyor sadece isim yazılı olanlar giriyor
Ör: 35 ANIL 35 gibi bu paralı ama 35 ANL 35 bu ücretsiz çaktırmadan indiregandi yapcaklar işte