pes doğrusu:)))

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Candy

Üye
Hayret bişey ya , hiç aklıma gelmezdi
 
güzelmiş paylaşım için sağol
 

Nadir

Emekli Yönetici
aman be Halit..
 

Nedved

Emekli Yönetici
Güzel olmuş ama...
 

djoz-

Üye
bu muydu yaaa... :S
 

EroL

Emekli Yönetici
alem adamsın halit
 
hadiyaaaaaaaaaaa gerçekten pesssssssssss doğrusu
 

Mehmet

Emekli Yönetici
Sağol Halit
 

haltie

Üye
    Konu Sahibi
sizde sağolun arkadaşlar
 
Facebook tan aldın dimi abi orda vardı bende ordan gördüm
 
Süper...Benimde aklıma gelmezdi Teşekkürler..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...