Siz kafanıza takmayın hiç bir şey olmaz kendisini tanırım gerçi yüz yüze görüşmüşlüğüm yokda 2-3 mesajlaştık söylemesi ayıptır kendisini bu konuda haberdar etim siz rahatca gülebilrsiniz
abi yani şimdi şöle bi durumwar bu baonun kızımı yaniii tamam salakça bi soruydu ayriyetten safiyeninde erke halini ve kılıcında ağda şekillerini görmek isteriz