Peki Siz?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Ns_Lion

Üye
Mozilladan kesinlikle vazgeçmem eklentileriyle beraber süper bir tarayıcı
 

Utku

Üye
opera(haber okumak ve internette dolanmak için)&chrome(dosya indirmek için)&mozilla(karışık)&ie(facebook üzeri oyunlarda genelde)
 

lolaman

Üye
Google chrome-youtube-vikipedi
 

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
3 yıl Firefox kullandım. Üst üste versiyon güncelleyip kendini tamamen Google Chrome görünümüyle donattı. Yani rakibinin üstünlüğünü kabul etti. Üstelik kasma sorunları, çökmeler arttı ve formatlada geçmeyince; bende "ulan vardır Chrome'da birşeyler, firefox boşuna örnek almamış" deyip Chrome'a geçtim.

Chrome'a geçtiğim günden beridir çok mutluyum.
 

mstf_l

Üye
mosaic

----------Eklendi @ 20:07:26 ---------- Yazıldı @ 20:05:38 ----------

ama internet explorer diye birşey çıkmış diyorlar ona mı geçsem
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...