Peki Siz?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Ne biz usta ? Google chrome kullanıyorum aşağıdakilerden bi tanesini kullanıyorumda aradaki bağı çözemedim
 

enkazcı

Üye
google chrome kırmızı gruptayım
 
Tepkiler: TheExplorer

SHS

Üye
chrome
 

Febris

Üye
hahaha

----------Eklendi @ 09:00:00 ---------- Yazıldı @ 08:59:45 ----------

chrome
 
tabi ki chrome bazen de opera -kafama eserse-
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...