peki S5670 nasıldır?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

toglyy

Üye
    Konu Sahibi
peki S5670 nasıldır?
selamlar tekrardan, sonunda bu telefonu almaya karar verdim ama yinede maxicep'e danışmak istedim. bu telefon hakkında olumlu veya olumsuz bir şeyler yazarsanız çok yardımcı olursunuz, işime yarar. her türlü yoruma açığım yeter ki birşeyler yazın
 
alırken herkez çok övdü evet şuan memnunum aldığıma telefonu ama tek sorun adobe 10.2 yükleyemiyorum vardır onun da bi yolu ama bulamadım
 

toglyy

Üye
    Konu Sahibi
teşekkürler
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...