Silinen Üye 2625978
Kapalı Hesap
-
Konu Sahibi
-
kimse seni heklememiş de sen en son pc yi ne zaman güncelledin bakimEkli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınızpc de oturum açmaya çalıştığımda giriş yaptırmıyor tamam a bastıktan sonra giriş yapılabiliyorEkli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Bu ilke de neymiş blututla 1 resmi bile telefona göndertmedi.
Ben bundan pek bişi anlamadım
Noluyo bu pc ye
Bi de çok ağır çalışıyor özellikle
tarayıcı da acaba virüs mü var ki
Ya da zararlı bi yazılım yüklenmiş olabilir mi bi başkası tarafından
İsteğe bağlı güncellemeleri güncellemiyodum onun dışında kendisi güncelleyodukimse seni heklememiş de sen en son pc yi ne zaman güncelledin bakim
Gece eve gittiğimde yapcamGrup ilkesi istemcisi oturum açamadı. Cmd'yi yönetici olarak çalıştır . SFC/Scannow komutunu çalıştır.
Formata karşıyımBilgisayarı güncelle olmadı format at kendine gelsin : )
Ms destek bu sorunun bir güncellemeden kaynaklı olduğunu düşünüyor. Düzelmezse 2 3 reg kaydı ile geçici olarak düzeltilebilirİsteğe bağlı güncellemeleri güncellemiyodum onun dışında kendisi güncelleyodu
Mesaj birleştirildi:
Gece eve gittiğimde yapcam
Mesaj birleştirildi:
Formata karşıyım
o en son çare
Mesaj birleştirildi:
Dün gece isteğe bağlı
güncellemeleri indirdim
Bugün bakcam hala aynı mı diye
çalıştırdımGrup ilkesi istemcisi oturum açamadı. Cmd'yi yönetici olarak çalıştır . SFC/Scannow komutunu çalıştır.
Yeni hesap oluştur yönetici olarak.Bugün açtım direkt açıldı
Mesaj birleştirildi:
çalıştırdım
bu yazıyor :
Bunu yapmak için konsol oturumu çalıştıran bir yönetici olmanız gerekir.
sfc yardımcı programını kullanın.
acıma cak formatıGeçen yıl güvenilmeyen bi uygulama indirmiştim daha sonra pc yavaşlamıştı
Uygulama pc içinde gizlenmişti
Zar zor bulup silebilmiştim
O günden beri pc yavaşlamaya devam ediyor formatlasam mı ki belki o uygulamanın tozu kalmış da olabilir
Ne izlemişim yavaz izle demedim mi ben sana birde ramazandayız ayıp ayıp
inşallah öyledirNe izlemişim yav
Sandığın gibi Öyle bişi değil
tokuşturursan haram olur şapşik. gavurlara benzediğin için içeceğin şeye şakasına bile yapmaman lazım yoksa kaldır at çöpeÖyle öyle
Öyleyse
O halde bu emoji kaldırılsıntokuşturursan haram olur şapşik. gavurlara benzediğin için içeceğin şeye şakasına bile yapmaman lazım yoksa kaldır at çöpe
forumda laiklik yoh mu nasıl kalkacak. o zaman laiklik elden gidiyeah mod on olurO halde bu emoji kaldırılsın
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?