PC Basit Ekran Görüntüsü Alma Programı (Kendim Kodladım)

    Konu Sahibi
PC Basit Ekran Görüntüsü Alma Programı (Kendim Kodladım)
Arkadaşlar Kendi Kodladığım Basit Ama Güzel Tasarıma Sahip Olan Programı Sizlerle Paylaşıyorum Bazılarınıza Çok Gereksiz Gelebilir Ama İsteyenler İndirip Kullanabilir



Ekan Görüntüsü Alınca Pencere Gözükmez
Görüntü Al Butonuna Tıkladığınız Zaman 1 Saniyeliğine Pencere Kaybolur Görüntü Alınır Sonra Program Gözükür

İndirme Linki :
 
Son düzenleme:
Tepkiler: ByEmre221, TheNightMare., PALA. ve 1 kişi daha

Buğra

Admin
Paylaşım için el emeği sonuçta
 
Tepkiler: BordoForces ve PALA.

PALA.

Üye
Görüntüyü kaydetmek için klavyeden tuş atamasıda varsa kullanılabilir. Öbür türlü program pencereside ekranda kalır...
 
Tepkiler: BordoForces
Paylaşım için teşekkürler.
 
Tepkiler: BordoForces