pc açılırken onarma ve normal başlatma

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
pc açılırken onarma ve normal başlatma
Bilgisayarım açılırken windows açılamadı

Sistem açılmasını onarma
normal başlat

diye 2 şıklı birşey çıkıyor üsttekini deyince windows vista.nın açılış şekli(windows 7 ultimate kullanıyorum)çıkıyor eğer diğerini dersem bilgisayar normalce açılıyor pc yi aldığımda windows vista vardı windows 7 yüklettim bunun çıkmasının sebebi nedir?
 
format atan adam C diskini biçimlendirmeden vistanın üstüne windows 7 kurmuş.
 
Tepkiler: Silinen Üye 14714

Silinen Üye 14714

Kapalı Hesap

Format atan sahsa temiz bir kurulum yapmasini soyle. Ayrica en kisa surede forumumuzda gerekli konulara goz atarak ve bizlere sorarak Windows kurulumunu ogreniyorsun ve problemlerin sona eriyor. (Windows kurmak icin cok ciddi bir bilgisayar bilgisine ihtiyacin yok, dogru bilgilerle ve yonlendirmeyle bu sorunu asabilirsin)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...