'Lorelai
Üye
-
Konu Sahibi
-
dua et enfeksıyon kapıp dolama yapmasın aferın sanaHani tırnakların köşeleriinde ufak ufak şeyler çıkar ya şeytan tırnağı mı ne diyorlarOndan çıktı ben de kopardım, çok acıyor Ne yapsam geçer
Parmağımın orası sıcak oldu
dua et enfeksıyon kapıp dolama yapmasın aferın sana
öp geçer
Parmağımın orası sıcak olduBen ne bileyim enfeksiyon kapma ihtimalini
Göstermediğim sevgi kalmadıSevdim bile
valla acısın o gecer bsey deılenfeksyon kaparsa yandın ıcındekı apseyı boşaltmak ıcın azcık çizik atıyolar
Çok kötüsünkorkutayım az senı bdaha yapmazsın
kesin ölcen
Hani tırnakların köşeleriinde ufak ufak şeyler çıkar ya şeytan tırnağı mı ne diyorlarOndan çıktı ben de kopardım, çok acıyor Ne yapsam geçer
Aslakolonya dök bari mikrobu kırılsın ciddiyim
birşey olmaz merak etme,yıllardır olur koparırm bende birazdan bu konu önemi yitirecek
o zaman parmağınla bastır biraz ilk başlarda acır ama ya da yara bandı falan sarnasıl kopardın deriyi mi söktün komple
Derinden kopardım sanırımYapmam birdaha Benim canım tatlıdır Soğuk su iyi gelebilir
dünden berı dedıgn şişme kızarıklık ve sertlık varmı hafıf
yanma bıde sıcaklık
Sıcaklık var işteAz kızardı ,sertlik de var
Bakııınnn sanırım hemşiremiz ciddi olduğunu anladı
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?