Parmağım acıyor :(

'Lorelai

Üye
    Konu Sahibi
Parmağım acıyor :(
Hani tırnakların köşeleriinde ufak ufak şeyler çıkar ya şeytan tırnağı mı ne diyorlar Ondan çıktı ben de kopardım, çok acıyor Ne yapsam geçer
 
Tepkiler: Tuba.Erva
valla acısın o gecer bsey deıl enfeksyon kaparsa yandın ıcındekı apseyı boşaltmak ıcın azcık çizik atıyolar
 
korkutayım az senı bdaha yapmazsın
 

'Lorelai

Üye
    Konu Sahibi
Tepkiler: Tuba.Erva

Hasan

Üye
kolonya dök bari mikrobu kırılsın ciddiyim
 
Hani tırnakların köşeleriinde ufak ufak şeyler çıkar ya şeytan tırnağı mı ne diyorlar Ondan çıktı ben de kopardım, çok acıyor Ne yapsam geçer


birşey olmaz merak etme,yıllardır olur koparırm bende birazdan bu konu önemi yitirecek
 

Hasan

Üye
soğuk suya sok havluya sil kolanyo dök ben böyle yapıorum acı hiç hissetmiyorum
 
o zaman parmağınla bastır biraz ilk başlarda acır ama ya da yara bandı falan sar nasıl kopardın deriyi mi söktün komple
 
dünden berı dedıgn şişme kızarıklık ve sertlık varmı hafıf
yanma bıde sıcaklık
 

'Lorelai

Üye
    Konu Sahibi
o zaman parmağınla bastır biraz ilk başlarda acır ama ya da yara bandı falan sar nasıl kopardın deriyi mi söktün komple

Derinden kopardım sanırım Yapmam birdaha Benim canım tatlıdır Soğuk su iyi gelebilir
 

'Lorelai

Üye
    Konu Sahibi
dünden berı dedıgn şişme kızarıklık ve sertlık varmı hafıf
yanma bıde sıcaklık

Sıcaklık var işte Az kızardı ,sertlik de var
Bakııınnn sanırım hemşiremiz ciddi olduğunu anladı
 
Tepkiler: Tuba.Erva
keserler o parmağı hey allahım hiç mi derin kalkmadı senin
 


Sıcaklık var işte Az kızardı ,sertlik de var
Bakııınnn sanırım hemşiremiz ciddi olduğunu anladı

valla ıns gecer ne dym acısını bosverde apse olusmasın
benım basıma geldı pansuman odasından ıcerı grmedım cok fena o yaaa

antıbıyotıkle gecırmıstım ben apsesını acısı gecer bı sekılde enfeksıyon olusma durumunu takp et sen