Palringo IM Messenger

erem.qns

Üye
    Konu Sahibi
Palringo IM Messenger
ArkadasLar Ben yaptım kullanıyorum..

ilk önce telefondan google.com'a giriyoruz. Aratıyoruz palringo olarak. Direk 'download' a tıklıyoruz.
Palringoyu indiriyoruz. Eğer hesabınız varsa giriş yapın. Yoksa alabilirsiniz.
Palringoya giriş yaptıktan sonra Menü>servis ekle'den ne kullanmak istiyorsanız seçin.
Ve kullanın..

Ebuddy veya diğer programlarda yazdıgınız yazılar geç gidiyor ve size yazılanları geç alıyosunuz .
Palringo'da denedim gayet hızlı



 
Tepkiler: battlefield2, cevat1988 ve romess

HotBiber

Üye
Bu konuyu önceden ben açtım ayrıca wave telefonları için linklerinide koydum palringo v3.12.0 sürümü ve oyunlara geliyor eBuddy'lede bir farkı yok!
 

erem.qns

Üye
    Konu Sahibi
Menüde olanıda kullanıbiliısun. Çünki telefonda Palringo var sen onun sürümünü yükseltiosun.
Ebuddy ve diğer programlar bunun kadar iyi değil. Palringo daha hızlı iletişim kuruyo
 

HotBiber

Üye
Menüde olanıda kullanıbiliısun. Çünki telefonda Palringo var sen onun sürümünü yükseltiosun.
Ebuddy ve diğer programlar bunun kadar iyi değil. Palringo daha hızlı iletişim kuruyo
Ben wave 723 kullanıcısıyım.Siz herhalde s8500 kullanıyorsunuz.Ordan download'a girip ben yada siz java yı mı seçcez daha sonra ordan jarı mı yoksa jadı mı seçcez çünkü benim şuan IM'deki palringo hala eski sürüm msn falan yok bu yeni sürümde oyunlara geldi.Lütfen yardımcı olur musunuz?Şimdiden teşekkürler...
 

erem.qns

Üye
    Konu Sahibi
Download'a girince java yı seç. Ve orda bi yazı yazıo.
O jar veya jad ı deil onun ustunde bi yazı var. Ona tıkla direk telefona indirir.
indir kullan
 

HotBiber

Üye
Download'a girince java yı seç. Ve orda bi yazı yazıo.
O jar veya jad ı deil onun ustunde bi yazı var. Ona tıkla direk telefona indirir.
indir kullan
kardeş aynı şeyi yaptım yine oyunlarda açılıyor IM'den girince hala eski sürüm neden acaba benim tel wave 723 olduğu için falan mı?
 

erem.qns

Üye
    Konu Sahibi
ben Wave 8500 de yaptım gayet guzel kullanıyorum. Senın cıhazı bılemıcem kardesım
 

erem.qns

Üye
    Konu Sahibi
anamenuye geldı sadece
 
arkadaşım yazdığın metodları eksiksiz uyguladım. lakin oyunlara atmadı, ana menüyü YENİ SÜRÜM diyerek güncelledi.. ekran uyarlaması yok. ekran boyutu büyük. ekranı nasıl normale döndüreceğim?
 

erem.qns

Üye
    Konu Sahibi

Kardeş aynen bu dediklerimi uyguladım. Bunların dısında hıcbırsey yok. Cok guzel bi şekilde kullanıyorum suan..
 
emeğin için çok teşekkürler.. çok saol.. bendeki ile sadece wi-fi den bağlantı kurabiliyorum.. sendeki wap ile bağlantı sağlayabiliyorsun değil mi? facebook chat var mı?
 

erem.qns

Üye
    Konu Sahibi
emeğin için çok teşekkürler.. çok saol.. bendeki ile sadece wi-fi den bağlantı kurabiliyorum.. sendeki wap ile bağlantı sağlayabiliyorsun değil mi? facebook chat var mı?

oldumu ?

Şimdi denedim Wi-Fİ den ztn giriyodum. Wap'dan da girebiliyorum sıkıntı yok.
Facebook chat de var.
diğer servisler flnda var çok güzel
 
oldumu ?

Şimdi denedim Wi-Fİ den ztn giriyodum. Wap'dan da girebiliyorum sıkıntı yok.
Facebook chat de var.
diğer servisler flnda var çok güzel

doğru bir şekilde yükledim fakat wap ile bağlanırken sunucu yanıt vermiyor hatası ile karşılaşıyorum
 

erem.qns

Üye
    Konu Sahibi
Anamenü>Ayarlar>bağlantılar>paket veri kullanı aktif et sorun ortadan kalkar sanırım