oyun istiyosan kesinmlikle masaüstü e oldu ki gta 4 ü açtın 2013 de çıkan oyunları açabilecekmi ? ama pb ile hp karşılaştırırsan hp bende ısınma falan yok !!! hemde en çok ısınıyor dedikleri modeli kullanıyorum
umarım yabancı site vermem sorun çıkarmaz
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
ısnma sorunlarının çözümü bios güncellemektir bende bf1942 oynarken çıt diye kapanıyorrdu biosu F18 e güncelledim şimdi oyun oynarken 50 C yi geçmiyor herkez hp yi kötüler ama servisi okadar iyi ki dvdrom bozuldu 1 haftada yenisini yolladılar bataryayı diğer konuda dediğim gibi
bozdum gene kargoyla yeni bir batarya verdiler ama dvd rom için laptopu gonderirken bir kargo parası aldılar o kadar
packard bell garip yeni duyuyorum Hewlett packard (HP) den alınma bişey gibi geldi bana
ama hp alacaksan iş türlerinden ama dediğim gibi 10 yıl boyunca yeni çıkan oyunu oymamak istiyoan masaüstü al sonra ne istersen değişirsin işlemci EKRAN KARTI ram hdd hemde daha ucuza... ekran kartını büyük yazmamın nedeni çoğu laptopda anakarta lehimlilerdir ve değiştiremessin :=)