Özlemiyor da değilim hani :(---

Nextman

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Özlemiyor da değilim hani :(---
Yıllar yıllar önce çok eski zaman önce bir telefon varmış

Kutusunu buldum buda temsili resmi 717 TL vermişim küçücük ekrana vay beeee

olsun pahalı bir hatır olmuş oldu

 
Tepkiler: teknolojibaronu, Oğuzhan, ŞenolTÜRK ve 3 diğerleri

Nextman

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
şimdide bu hakketen duygulandım şimdi

bu modelden sonra kullandığım model vaybeeee

 
Tepkiler: kamla ve asigsasi

Revengeful

Emekli Yönetici
Benim ilk telefon:

 
Tepkiler: DeV/AsA

Nextman

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
T28 bundan sonramıydı ya
 

Nextman

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
5 ten sonra kaç geliyordu
 

Revengeful

Emekli Yönetici
.
 
Tepkiler: teknolojibaronu, Serhan, Baranbaris ve 1 kişi daha

Revengeful

Emekli Yönetici
Aslında 5 i alarak daha iyi yapmışım. Asıl enayilik 5 den sonraki modelleri alarak hiç bir özellik eklenmeden sadece parmak izi okuyucu ve biraz ekran büyütmeye fazladan normal bir telefon parası vermek olurdu
 
Tepkiler: Mustafa-26, Emrgncy ve Nextman

Revengeful

Emekli Yönetici
Türkçe hocam bu yazıyı görmez inşallah
 
Tepkiler: teknolojibaronu ve Nextman
Aslında 5 i alarak daha iyi yapmışım. Asıl enayilik 5 den sonraki modelleri alarak hiç bir özellik eklenmeden sadece parmak izi okuyucu ve biraz ekran büyütmeye fazladan normal bir telefon parası vermek olurdu
Sonuna Kadar Haklısın
 

Serhan

Üye
Sait abinin Son Telefonları Sanırım :
-S4
-Z1
Yanılmıyorsam ?
 
Tepkiler: Nextman

Revengeful

Emekli Yönetici
Şaka tabi -.-
 
Tepkiler: Serhan ve Nextman