Özlemişim sizi yaa :DD

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

MasteLaa

Üye
    Konu Sahibi
Özlemişim sizi yaa :DD
Okul açıldı giremiyorum ve bundan sonra yine de giremeyeceğim ama özledim vallahi gereksizlerde takılmıyorum pek ama konu buralık genelde cep genel bölümü bilen bilir Ama cep genel de eskisi gibi değil son zamanlarda performansı düştü o ayrı Ben sizleri özledim siz de beni özlediniz mi acaba
 
Tepkiler: Silinen Üye 94869

ismail

Üye
tabisinde

- - - Eklendi - - -

 

Corrupt

Üye

He ya sorma okul 8 saat olmuş artık geceleri 10-11 arası takılıyorum
 
özlemezmiyim yahu bende artık çok nadir girebiliyorum.
 
Tepkiler: MasteLaa

MasteLaa

Üye
    Konu Sahibi
cidden özledim sizi de artık böyle alışacğız Cep geneli yalnız bırakmayın
 

doctorrr

Üye
sülalemiz rahat onçün sıkıntı yok panpa
 

doctorrr

Üye
sesiimii duyaan var mıı dersem sadece fatih duydu
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...