Özhan Canaydın'ın msn listesi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Altun.

Üye
    Konu Sahibi
Özhan Canaydın'ın msn listesi


bu resmi kimse yanlış anlamasın sadece espri olsun diye yapılmıştır. Art niyet aramayalım...
 

paradoks

Üye
: bir cim bomlu olarak tasvip etmesemde objektif olabilirim dimi.Guselmiş
 

nghty

Üye
gs'liyim ama cok güzel yapmslar
 

Treable

Üye
tamam gerçekten art niyet aramıyoruz ve sadece gülüyoruz. ama bunu zorla yapıyoruz haberin olsun.
 

Altun.

Üye
    Konu Sahibi
Treable' Alıntı:
tamam gerçekten art niyet aramıyoruz ve sadece gülüyoruz. ama bunu zorla yapıyoruz haberin olsun.

yapılan esprilere gülmek zorunda değilsin. ortamıda germeye çalışma lütfen ben bi yerde buldum paylaştım. seni zoraki güldürmek isteyen de yok
 
Güzel yapmışlar İşi fanatizme vurmadan, bunun bir espri amacıyla yapılmış olduğunu düşünebilenlere birebir
 
Valla normalde kızardım ama güzel düşünülmüş yanlız yatak matak muhabbetı olmasaymıs iiymiş
 

Caine

Üye
gönül verdiğimiz klübün başkanını küçük düşüren, klübümü aşağılayan,küçük düşüren ve alaycı bir şekilde yapılmış hiiç bir sapkınlığa gülemem kardeş kusura bakmaaa. senin hangi takımı tutuğunu bilmiyorum ama gs'li olmadığın her halinden belli
bence çook saçmaaa. kesin fenerlilerin sitelerinden alınmadırrr. bende gs sitelerinden böyle aşağılayıcı ve yatak matak muhabbeti geçen saçma ve ahlaksız şeyleri getirip konu çarsam bakalım sitede neler olur
bir gs taraftarının bu konuyu okuyupta güzel olmuş demesini anlamsız buluyorum
 

mymoon

Üye
Caine>>aynen katılıyorum
 

C@N

Üye
cok sacma hiç begenmedim milleti guldurcek baska bişe bulamadın mı
 
Caine ye katılıyorum ve ekliyorum kesinlikle aşşağılık. tabi bunu her kim yaptıysa lafım ona. böyle bi terbiyesizlik olmaz.. espri yapmak baska bi şeydir insanlara küfretmek yada o manaya gelecek kelimeler kullanmak baska bişeydir..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...