Özgürlükler ülkesi AMERİKA ! +16

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
Özgürlükler ülkesi AMERİKA ! +16

AKLINIZDAKİ FOTO BU MU ?




























































































































 

iremm

Üye
iğrencin ötesi asağının da bayası bu ne offf bi de bizim millete geri kalmıs teknolojide geri ekonomi de sefalette diyolar televizyonlarda gösterilen ahım sahım resimlerle bu pisliklerini örtuyorlar ne kadar da iğrençler hele su son resim kahvaltımı yeni yaptım da geldim midem kalktı yaw kusacam heralde
arkadasım bize bu gerçekleri birkez daha hatırlattığın uklemizle ne kadar gurur duysak az olduğunu gösterdiğin için tesekkürler...
 

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
valla benimde içim bi tuhaf oldu konuya +16 koydum
 
kardeşim ne kadar pis bir millet bunlar yaa içim bir fena oldu
 

POWER

Üye
İğrenç fotolar koymasak artık diyorum.Salih daha öncede buna benzer fotoğraflar koymuştun sildim!SON FOTOYU SİLDİM!
 

wurz86

Üye
bunlar mikrop barınağı gibiler
 

FerreT

Üye
her ülkede böyle fotolar var..Her ülkede fakirlik açlık var..Amerikaya özgü değil ki bunlar En basitinden ülkemizde g.doğudaki sefaletten örnek verin..
 

mservank

Üye
her ülkede böyle fotolar var..Her ülkede fakirlik açlık var..Amerikaya özgü değil ki bunlar En basitinden ülkemizde g.doğudaki sefaletten örnek verin..
Aynen katılıyorum.
ayakkabısı dikkat çekici
 
her ülkede böyle fotolar var..Her ülkede fakirlik açlık var..Amerikaya özgü değil ki bunlar En basitinden ülkemizde g.doğudaki sefaletten örnek verin..
neden bıtek g.doğuyu ornek vermışsınkı en basıtınden.en basıtınde bızım ulkenın heryerınde var dıyelım mıllet sokaklarda yatıp kalkıo kışın sogunda sokaklarda oluyorlar ozellıklede ist oluyor çok sacma g.dogu sadece ornek vermen
 
herşey dışardan göründgü gibi şaşalı degil her ülkenin sınıflarına bölünmüş insanları var bunlarıda son sınıf olarak degerlendirebiliriz..(ne yazık ki)
 

leiche

Emekli Yönetici
madolyonun diğer yüzü
 
Igrenc fotolar ya bu nasıl bır Millet ???
 

CEREN

Üye
allah herkese yardım etsın ama bızım guney doğu insanlarımız bunlar kadar rezil yaşamıyorlar çok şükür
 

FerreT

Üye

G.doğu.. ege bölgesi yada marmara bölgesine göre daha fakir olduğu için bu örneği verdim..marmarada 100 insandan 10 u fakirse,G.doğuda 100 insandan 90 ı fakir..


 

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
türkiye ile kıyaslamak farklı , amerkia öyle bir konumda ki, gidenin hayatı kurtuluyor imajı vermeye çalışılıyor.. bu konuyu amerikaya gitmek isteyen bi arkadaşa ithafen açtım..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...