Özel Mesaj Kısıtlaması

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Özel Mesaj Kısıtlaması
Bildiğimiz üzere özel mesajlarda 60 saniye kısıtlaması var.
Bu kısıtlama belli bir rütbeye kadar olsa. Örneğin Yeni üyeden çavuşa kadar bir kısıtlama olsa.
Diğer üst rütbeler için bu kısıtlama kaldırılsa. Böyle bir şey olabilir mi?

Ya da bir şey sorayım. bu kısıtlama neden var? hadi mesajlarda 15 saniye kısıtlamasını anladık. Post kasma için. Pm lerde neden böyle bir kısıtlama getirildi?
 
Tepkiler: OttomaN TigeR

Haydar

Emekli Yönetici
iyi fikir
 
Tepkiler: Süleyman

KayraBey

Üye
özel mesaj kasmasi olmasın diye
 
aynen ya aynı anda 6 kişiye yardım ettiğim zaman oluyo ama kısıtlama yüzünden beklemek zorunda kalıyolar
 
Tepkiler: Süleyman
reklam mesaji atan üyeler yüzünden kısıtlama koyulmuştur. Ama belli bir rütbeden sonra bu kısıtlama kaldırılabilir bencede
 
Tepkiler: Süleyman
olsa güzel olur ama burayı facebooka çevirmeninde alemi yok
 
Tepkiler: Nextman
    Konu Sahibi
60 Saniye Gayet Mantıklı..

Bence çok gereksiz. Sonuçta 60 saniyede 2 mesajda göndersek 2 sn aralıklada 2 mesaj göndersek değişen birşey olmayacak. Ha art arda hızlı bir mesaj gönderince mesajlar sistem hatasıyla birbirine karışıyorsa birşey diyemem. Bu konuda yönetimden bir açıklama bekliyorum. Teşekkürler.
 
Bence de iyi fikir, kimi zaman arkadaş listeme özelden mesaj yazıyorum ve her birine mesaj atmak için bu süreyi bekliyorum.
 
Tepkiler: Süleyman

Nextman

Emekli Yönetici
Arkadaşlar özel mesaj bir diğer adıyla PM deki sınırlamalar ;Kişilerin rütbesi ne olursa olsun dillerine geleni ellerinden yansıttıkları için şimdilik bana göre kalmalıdır.
 
    Konu Sahibi
anladiysam hakan degilim
Diyor ki;
Misal herhangibir sinirlenmede direk duramayıp bir şeyler söyleyebiliyorsunuz o yüzden bu sn kalması bence iyi olur diyor.

Burasını anladım ama konumuzla alakasını anlamadım. Bir şey söyleyecek olan ilk mesajındada söyler 60 sn sonrada söyler bence. Sonuçta söyleyecekse zaten kafasına koymuştur yapar.
 

xavxmaxi

Emekli Yönetici
Arkadaşlar özel mesaj bir diğer adıyla PM deki sınırlamalar ;Kişilerin rütbesi ne olursa olsun dillerine geleni ellerinden yansıttıkları için şimdilik bana göre kalmalıdır.

Abi haklısın, ancak süre uzun değil mi? Yarıya düşürülse mesela?



Sent with badaBoard!
 
Tepkiler: Nextman ve Süleyman
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...