özel güvenlik

caKo66

Üye
    Konu Sahibi
özel güvenlik
özel güvenlik var mı aramızda
 
Mrb niye güvenlik varmı diye sordun? iştesin heralde can sıkıntısı mı
 

caKo66

Üye
    Konu Sahibi
bak ne güzel biliyorsun sabaha kadar nasıl vakit geçer
 
Aynen 2 den sonrada uyku bastırıyor zaten telefon elden filan düşüyor
 

caKo66

Üye
    Konu Sahibi
nerdensin, hele saat 4 gibi kafayı yiyorum
 
Ist, kafayı niye yiyorsun zaten o saatte in cin top oynuyodur goz kapaklarını serbest bırak
 

caKo66

Üye
    Konu Sahibi
yok yaa nizamiyedeyim sakat muğla
istanbulda ab grupta çalışmıştım
 

caKo66

Üye
    Konu Sahibi
şuan otelde çalışıyorum
 
O zaman trafik olabilir, bende hastanedeyim
 

caKo66

Üye
    Konu Sahibi
aynen sorma , nolacak bizim bu halimiz
 
Calismaya devam
Calisma Sistemi ne sizde
 

caKo66

Üye
    Konu Sahibi
2+2+2 sistemi 8 saate hasret kaldım sorma
 
Tepkiler: Bahadir_fb

caKo66

Üye
    Konu Sahibi
biliyorum o sistemi sırf yatış valla
 

caKo66

Üye
    Konu Sahibi
demi bide öyle oluyor moralin bozulur