oyun gönderme

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

karam26

Üye
    Konu Sahibi
oyun gönderme
arkadaşlar w810 a oyun alıyorum ama gönderemiyorum.gönderme programı varmı?
 

juti_147

Üye
ark aldığın oyunları diğer dosyasından kuruyorsundur ve ordanda secenekler kısmından göner var oradan gönderebilirsin
 

c-a-n

Üye
oyun tabiki gönderremsin ama sen nomalde forumdan alıp setup'unu atarsan telefona ordan setupunu gönderrebilirsin arkadaşlarına normalde bildiği sadece nokiada var setupsuz gönderme oda dosya yöneticisinden
 

mporcek

Üye
arkadaş gecin bunları tabi gönderılır at digerin içine kur ouna at resim lerin içine istedigine istedigin kadar gönder yavvvvvvvv
 
sende setup dosyası yoksa gönderemezsin,önce o dosyayı edin
 

ribby

Üye
biri sana yolladıgında w810i direk kuruyo setupu silıo ama pcden yuklersen silinmio
 
diğer klasörndeki oyunları seçime basark gönderi seçrsen bt ile tabiki gönderblrsn tabiki her telefon açmaz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...