SHS
Üye
-
Konu Sahibi
-
Radyasyonun dibine vurmuş
Sende 100 tane mi bantladın vücuduna ?Bu ne ki benim aldığım radyasyonun yanında
Sende 100 tane mi bantladın vücuduna ?
Uuuu nükleer tıppNükleer tıp okuyorum ve hastanede çalışıyorum
Proftan duyduğum birşey telefon radyasyonu önemsiz, zaten insan gün içinde heryerden ışınlanıyor
Uuuu nükleer tıpp
Kısırlık peki?
bölümde çalışanlarda sıkıntı yok, hepsi çocuklu hatta iki ablamız hamile
bizde yaparız erkenden çocukları
yapma hayatını yaşa ilk
Yol yakınken intihar et bence.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Biz de tempo tutarız sana.
O zaman biz öldürürüzAtlamam ben ama ölmem sakat kalırım al başına belayı
İyi baksınlar 94 den fazladır o
Kaldım da konuyla alakası ?Yine mi büte kaldım
Bütün hepsinden mi kaldım
Yine FF mi aldım
...
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?