oylar bana

Nextman

Emekli Yönetici
hahahahahahha sonunda

Banlayan adminin elleri dert görmesin
Herşey forumun huzuru için bizler kimseyi banlama derdinde değiliz defalarca söyledim, çoğu kişiye insiyatif kullanarak hesaplarına göz yumdum özelden uyardım ancak görünen o ki forumun huzurunu kaçırmaktan başka bir çaba yok. Gereken kuralları daha sıkı uygulayacağımı bilmenizde fayda var.

Oysa sakin sakin foruma gezinip bilgi alışverişi yapılsa, sohbet edilse daha güzel olur. Bu güzel ortamın bozulmasına asla müsade etmedik etmeyiz.

Saygılarımla.
 
Tepkiler: Murat Alper ve Luck Star
Bu aralar çok fazla konu kilitleniyor Admin Beyler ve Hanımlar
 
Konu dışı - gereksiz mesaj bölümünde her tür konuşma serbest değil mi ?

Sonuçta hakaret eden olmadı hiç.