otopsiye gerek yok ):

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

_Diazem_

Üye
    Konu Sahibi
otopsiye gerek yok ):
Öldüğüm
varsayılsın otopsiyle uğraşmak lüzumsuz bence..Sebebime direk gözlerin
yazılsın,keza senin yoksa bile,yokluğunun mutlaka parmagı vardır bu
cinayette !
 
Tepkiler: sevimrecep

kol@j

Üye
edebiyatı güzel de bacım ...
çok karamsar takılıyorsun....
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...