ÖSYM tercihlerde yardım [güncel :]

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Tm mezunuyum Alanım olan lys 1'e e girmedim ama Tm2 de280 bininciyim(ben de anlamadım )
Sözel sınavına girdim 106 bininciyim
Bir de dil sınavına girdim 20 bininciyim..(bu arada zaten 30 bin kişi vardı duyan iyi demesin )
yani demem o ki bana bu hakkı kim veriyorsa allah cezasını verecek
Tm mezunu olup,sözel sınavına giren ve arada bir de dil şansını deneyen bir öğrenciyim
 
    Konu Sahibi
Yds sınavı cok kolaymısduyduguma göre keske gırseymısım dedım
 

smq''e

Üye
ya bn bu sene mezun oldm mslklisesi pc bölmünden.ygs1den terch yapcm.ek puanmla 293 puandaym.23.binlerdeim ama yerleşemicemi dşsnyrm
 

zibidi39

Üye
meslek lıselerının durumunu bılmıyorum sımge
 

smq''e

Üye
biri bilmeli yoksa delrcem (:
 

zibidi39

Üye
nerelerı tutuo kı senın sımdı sıralmana gore
en az 10 bın onunde tercıh yapmaya basla 13 bınlreden basla mesela
 

smq''e

Üye
ya 2010 klavuzuna göre hç bir arkdşm yapmadı cnkü herkes biliyr ki bir tuhaf 13.binde yok hep 1binde kapanmş yazdklarına göre :S
 
ösym yine mahvetti bizi inşllh 2010 sıralamalrı doğrudur
 

seydo

Üye
hocam ben ilk tercihler de aöf kamu bölümüne yerleşmiştim aptallık edip ek tercihleride doldurdum acaba ilk tercihimi kullanabilirmiyim acil cevap verebilirmisin tşk
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...