Osmanlı Teması By StanicEnemy

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Osmanlı Teması By StanicEnemy
Merhaba arkadaslar osmanlı temasını sizler icin tasarlardım umarım beyenirsiniz güle güle kullanın emege saygı


Rar Sifresi StanicEnemy

Önizlemeyi Göremeyenler Dns Ayarlarını Degistirsinler




 
Tepkiler: Kingmortall, [DeathstorM], by_suskun2323 ve 2 diğerleri

By Y@VUZ

Üye
saol dostum emeğine sağlık şu dns ayarları nasıl değiştirilir bir açıklasan sevinirim
 

Cs***MaN

Üye
Paylaşım için teşekkürler....
 
    Konu Sahibi
saol dostum emeğine sağlık şu dns ayarları nasıl değiştirilir bir açıklasan sevinirim

Vİdeoları İzleyemeyen Arkadaslar Lütfen Baslat=>Calıstır=>control.exe netconnections=>Ag Baglantırıma Sag Tıkla=>Özellikler=>TCP/İP Giriyoruz=> Üstteki Dns İpsini 208.67.222.222 Alltaki Dns İpsini 208.67.220.220 olarak degistirip tamam diyoruz işlem tamamlandı
 
Eline sağlık ama iconları değiştirseydin biraz daha güzel olabilirdi.Ama yinede emeğe saygı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...