Osmanlı Strateji oyunu

kaanon

Üye
    Konu Sahibi
Osmanlı Strateji oyunu
6600,6260 ,7610 vb modellerde uyumludur oyun cok harıka muzıklerı olsun efektlerı olsun hatta oyunun ıcerısınde bır marsımız da mevcut oyun ınvasıon un tr ye cevrılşmıs ve modıfıye edılmıs halıdır. Oyun 1.68 mb tır. Gerçekten çok güzel bir oyun.






Kolay gelsin


Strateji oynlarını sevenlere çok güzel bir oyun
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: True_Crime, roland200, sebehuer ve 11 diğerleri

kaanon

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşım ben denedim yükledim ama nasıl yüklenecek konusunda bilgi vermemişim. Özür dilerim talimatları baştan oku ve yeni link e tıkla indir. Kolay gelsin
 

Edis555

Üye
indirdim çok zevkli oyun. şehirlerde isyan falan çıkıyor avrupa ve kuzey afrika var.şehire girerken ve çıkarken resmi marş çalıyor.ama bazı telefonlarda kasıyor. mesela benim telefon 6670 te çok fazla kişiyle savaşa gitmiyorum kasıyor ve oyundan atıyor.
 

kaanon

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar size sunduğum oyunu beyendiyseniz ne mutlu bana. Çok teşekkürler.
 
Allh allah verilmişti galiba ama neyse..
 

SeRDR

Üye
bu oyun super bisey ama bi sure sonra savası kaldırmıyo cok orduyla savasa girmeyin