orjinal menü ikonlu tema aranıyolar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
orjinal menü ikonlu tema aranıyolar
temaların ikonları nokıa daki gibi orjinal olacak be baktım bulamadım yardım pls
 
nasıl tip bir tema arıyorsun
 
    Konu Sahibi
galatasaray olabilir cok begenilen tmalarda olabilir cok renkli olmasın yeter
 
symbian 3 teması var byakbaruz die geçer onu bi arattır bakalım
 
    Konu Sahibi
cemal1905 saol onu indirm baska temalarda varmı yardım oldugun için saol bu arada
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...