Ordu Boztepe

    Konu Sahibi
Ordu Boztepe













 
Tepkiler: renos52, Mehmet ve ' KalendeR '
Binlerce kez teşekkür yaşama isteğim iki kat arttı sanki bu yerleri görünce harikasın Nadiş,,
Mutlaka gideceğim oraya Allah izin verirse mutlaka ama mutlaka o yerde bi bardak çay bi de sigara içerek etrafı seyredeceğim süpeeeer
 

Samsunspor

Emekli Yönetici
Bir Kez Gündüz , Bir Kez De Gece Olmak Üzere 2 Kez Çıktım Boztepe ' ye ...

Gece Görüntüsü Müthiş Oluyor .. Gündüz İse Deniz Üzerindeki Pamuk Gibi Beyazlıkları İzlemek Huzur Veriyor .
 
    Konu Sahibi
gelin arkadaşlar ben gezdiririm sizi İsa inş ALLAH nasip eder sana samsun abi sende kaçırmamışsın bu şansı
 

Samsunspor

Emekli Yönetici
Nadide Kaçar Mı Hiç Sıklıkla Giderdim Eskiden Ordu ' ya ..

İsa Mutlaka Görmelisin , İlk Fırsatta .
 
Abi inşallah ya,burayı görünce İstanbul neymiş dedim gerçi oraya da gitmedim ama fotolardan güzel görünüyordu ama burası başka bir cennete benziyor
 
    Konu Sahibi
istanbul ordunun yanında hiç bence
 

Mehmet

Emekli Yönetici
Çok güzel valla bu yazın gelip gezmeyi düşünüyorum
 

Catty

Emekli Yönetici
Ordu En sevdiğim iller arasındadır

Boztepede gördüğüm yerler arasında
 
zaman buldukca fatsadan geliyorum oranın havası bi başka yhaa arkadaşlarla toplanıpta yyarın gelicektik bizde tesadüf işte ellerine saglık çok güzel olmuş
 
    Konu Sahibi
teşekkür ederim arkadaşlar gelin buyrun
 

renos52

Üye
hakkatten çok güzel Ordu.. Karadenizin incisi