MBrkA
Üye
-
Konu Sahibi
-
ace açmıyor mu ?
america>the ısland serverındayım beklerim guild kurdum. nick : Sipahî lv:37
AÇIKLAMA:
ŞOK ŞOK ŞOK !!!
Cep telefonlarının en iyi online oyunlarından Order & Chaos Online burada!
Ace için olmadığından dolayı indirmedim çalışır mı bilmem.Ama denemeye değer
SD dosyalarını gameloft/games klasörüne atınız.
RESİMLER:
APK:
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
SD:
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
278mb ramle internete anca giriyon.İnternete girince ram 200ü geçiyo.ace açmadı demek o kadar dandik mi bu ace?
NOKIA E63 için warmı indırme dosyası allah askına yardımcı ol kards...
america>the ısland serverındayım beklerim guild kurdum. nick : Sipahî lv:37
desire s indiriyorum 685 mb bakalım
----------Eklendi @ 18:05:45 ---------- Yazıldı @ 17:26:24 ----------
çalıştı
----------Eklendi @ 18:09:30 ---------- Yazıldı @ 18:05:45 ----------
benn de geldim Elf Warrior Nick : WaheeLa yardım isterim
Cevabın için teşekkür ederim. Verdiği hata "Your device is not compatible with this game. Please request a refund." bu araştırırsan sevinirim dostum.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?