MSN Messenger Ordan Burdan Smileyler 4 :)

    Konu Sahibi
Ordan Burdan Smileyler 4 :)


:makina::kar:ihirbaz::tenis::dus:

rosse:hh::korsn:umuk::asabi::drink:

top::idam::gözlük::kovboy::zuha:uçlu::guclu:

:fırcala::yuzme::balık::fisek:(8=):tripp::kos:

:amus:erenat::kalp::bisiklet:

:donduymaa::aaaa::angel::kızak::deli:oruişareti:

:dis::toot::cevir::yih:dı::tarak::beştaş:

:dans::cici::emzik1:erefe::asik::bekle:

iyano::ufle::wellcome:anic:issırıtık::tr:

pisik:mrb::allah::biberon:

rg::tren:offss:ezerim:tep::gül::hey:

:abo:ipo::durbun::takla::neo:apaz:

:uçak::kivir::zopa::koşkoş::koos::hoyt:

:kas::hemsire::gazete::temizlik:muhaha:evt:

:asili:mucks:bow::Q::rolleyes::eek::blow:

 
Tepkiler: Sarı_Bela, EMPIRE45, Feel It ve 2 diğerleri

Mehmet

Emekli Yönetici
Teşekkürler
 

EroL

Emekli Yönetici
ben hiç beğenmedim
 

EroL

Emekli Yönetici
kandirikci neyini kiskanacam
 

EroL

Emekli Yönetici
melek beni aglatiyoooooo
 

EroL

Emekli Yönetici
sana mı soracam
 

EroL

Emekli Yönetici
beni neden ağlatıyosun melek sana yakıştımı ?
 

Feel It

Üye
Ordan burdan smileylere tşkler